Aceasta politica de confidențialitate se aplica website-ușui proprietate a SC AF CONSULTING SRL și datelor personale colectate prin intermediul acestuia pentru realizarea activităților comerciale pe care AF Consulting le desfășoară.
SC AF CONSULTING SRL este operator de date personale, cu sediul în Bucuresti, str. Evidentiatilor nr. 3, Sector 4, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/4248/2000, CUI RO12972517.
Responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal pentru operatorul de date este Anicuta Panaite. Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal. Acesta poate fi contactat la adresa de e-mail office@afconsulting.ro.
SC A.F. CONSULTING S.R.L. este o companie care activează în domeniul construcțiilor.
Prin intermediul website-ului, SC A.F. CONSULTING SRL poate colecta și prelucra datele cu caracter personal ale persoanelor fizice, reprezentanți ai persoanelor juridice interesate de serviciile oferite de SC A.F. CONSULTING SRL.
Modalitatea și momentul colectării
Datele personale colectate
Scopul și temeiul procesării
Locația datelor personale
Durata prelucrării și stocării datelor personale
Modalitatea și momentul colectării
Datele personale colectate
.
Scopul și temeiul procesării
Locația datelor personale
Durata prelucrării și stocării datelor personale
Modalitatea și momentul colectării
Datele personale colectate
Scopul și temeiul procesării
Locația datelor personale
Durata prelucrării și stocării datelor personale
Modalitatea și momentul colectării
Datele personale colectate
Scopul și temeiul procesării
Locația datelor personale
Durata prelucrării și stocării datelor personale
Transferăm datele personale pe care le procesăm către o serie de terți pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta să ne desfășurăm afacerea [și care procesează informațiile dvs. pentru noi în numele nostru. Aceste terțe părți sunt, în general, următoarele:
Partajăm informații cu contabilii noștri în scopuri fiscale. De exemplu, trimitem facturile pe care le emitem și le primim către contabilii noștri în scopul completării declarațiilor fiscale și a gestiunii conturilor noastre la sfârșitul anului.
Ocazional, obținem sfaturi de la consultanți, cum ar fi contabili, consultanți financiari, avocați și profesioniști în relații publice. Vom partaja informațiile dvs. cu aceste părți terțe numai în cazul în care este necesar să le permitem acestor terțe părți pentru a ne oferi consultanța relevantă, sub rezerva clauzelor de confidențialitate.
Transferăm datele personale fie în interesul nostru legitim (asigurarea desfășurării afacerii noastre).
Ne asigurăm (prin semnarea unor acorduri speciale de protecție a datelor personale) că terții către care transferăm datele personale garantează, la rândul lor, protecția și securitatea acestor date și nu utilizează aceste date decât în scopul agreat.
Nu afișăm identitatea furnizorilor noștri de servicii în mod public, din motive de securitate și din motive de competitivitate. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, vă rugăm să ne contactați direct prin e-mail și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de a solicita acest lucru).
Transferăm datele personale pe care le procesăm către terți aflați în Spațiul Economic European (SEE). Nu transferăm date personale în afara SEE.
Transferăm date personale către următoarele categorii de terți:
Vom utiliza informațiile dvs. în legătură cu punerea în aplicare sau cu potențialul de aplicare a drepturilor noastre legale, inclusiv, de exemplu, schimbul de informații cu agențiile de colectare a datoriilor, dacă nu plătiți sumele datorate atunci când sunteți obligat contractual să faceți acest lucru. Drepturile noastre legale pot fi contractuale (în cazul în care am încheiat un contract cu dvs.) sau necontractuale (cum ar fi drepturile legale pe care le avem pe temei penal sau delictual).
Temeiul în baza căruia realizăm acest transfer este interesul nostru legitim, respectiv să ne impunem drepturile legale și să luăm măsuri pentru a ne asigura drepturile legale.
Este posibil să fie necesar să utilizăm informațiile dvs. dacă suntem implicați într-o litigiu cu dvs. sau cu o parte terță, de exemplu, fie pentru a rezolva litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotărâri judecătorești sau a unui proces similar.
Temeiul în baza căruia realizăm acest transfer este interesul nostru legitim, respectiv soluționarea litigiilor și a eventualelor litigii.
Vom utiliza și procesa informațiile dvs. pentru a respecta obligațiile legale la care suntem supuși. De exemplu, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile dvs. în baza unei hotărâri judecătorești sau a unei citații, dacă primim una.
Temeiul în baza căruia realizăm acest transfer este interesul nostru legitim.
Criterii pentru stabilirea perioadelor de păstrare
În orice alte circumstanțe, vă vom păstra informațiile doar atât timp cât vor fi necesare, luând în considerare următoarele:
Luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă asigura informațiile și pentru a le proteja împotriva utilizării neautorizate sau ilegale și a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:
Transmiterea de informații către noi prin e-mail
Transmiterea informațiilor pe internet nu este în întregime sigură și dacă ne trimiteți informații prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceți acest lucru în întregime pe propriul risc.
Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi, prejudicii ale reputației, daune, datorii sau orice altă formă de pierdere sau de prejudiciu suferită de dvs. ca rezultat al deciziei dvs. de a ne transmite informații prin astfel de mijloace.
Sub rezerva anumitor restricții privind anumite drepturi, aveți următoarele drepturi în legătură cu datele dvs. pe care le puteți exercita prin transmiterea unui e-mail către office@afconsulting.ro :
Aveți dreptul să obțineți o confirmare din partea companiei dacă datele dvs. sunt prelucrate.
Persoanele fizice au dreptul să prezinte o solicitare de acces pentru a avea acces la datele lor personale și pentru a verifica legalitatea prelucrării. În cazul în care o astfel de solicitare a fost făcută electronic, informațiile vor fi furnizate de către companie – de asemenea - într-un format electronic utilizat în mod obișnuit.
Persoanele fizice au dreptul de a-și rectifica singure sau de a solicita companiei rectificarea datelor personale inexacte sau incomplete. În cazul în care datele personale în cauză au fost transferate unor terțe părți, compania le va informa și pe acestea în legătura cu solicitarea despre rectificare, dacă este posibil. Dacă este cazul, compania va informa persoana vizată cu privire la părțile terțe către care datele au fost transferate.
Cererile de rectificare vor fi soluționate în termen de o lună; acest lucru va fi prelungit cu două luni în cazul în care cererea de rectificare este complexă.
În cazul în care nu se ia nicio măsură ca răspuns la o cerere de rectificare, compania va explica motivul persoanei respective și o va informa despre dreptul acesteia de a se plânge autorității de supraveghere și despre căile de atac disponibile.
Persoanele fizice au dreptul de a solicita ștergerea sau eliminarea datelor cu caracter personal, în cazul în care nu există motive pentru continuarea prelucrării acestora. Persoanele fizice au dreptul de a solicita ștergerea datelor în următoarele situații:
Compania noastră are dreptul de a refuza o cerere de ștergere a datelor personale, în cazul în care datele sunt prelucrate din următoarele motive:
În cazul în care datele cu caracter personal au fost transferate unor terțe părți, acestea vor fi informate cu privire la solicitarea de ștergerea datelor cu caracter personal, cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil sau implică un efort disproporționat în acest sens.
Persoanele fizice au dreptul de a bloca sau de a suprima prelucrarea datelor cu caracter personal de către companie. În cazul în care prelucrarea este restricționată, compania va stoca datele personale, dar nu le va prelucra în continuare, garantând că au fost păstrate doar suficiente informații despre persoana respectivă pentru a se asigura că respectiva restricție este respectată în viitor.
Compania va restricționa prelucrarea datelor cu caracter personal în următoarele situații:
În cazul în care datele personale în cauză au fost transferate unor terțe părți, compania le va informa cu privire la solicitarea privind restricția de prelucrarea datelor cu caracter personal, cu excepția cazului în care este imposibilă sau implică eforturi disproporționate în acest sens.
Compania va informa persoanele fizice vizate atunci când o restricție privind prelucrarea a fost ridicată.
Compania va informa, la prima comunicare, persoanele fizice care au înaintat o solicitare privind datele lor personale referitor la dreptul lor de a se opune.
Persoanele fizice au dreptul să se opună prelucrării bazate pe interese legitime sau prelucrărilor în vederea marketingului direct.
În cazul unei astfel de obiecții, compania va înceta prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanei fizice, cu excepția cazului în care prelucrarea este necesară pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor drepturi și cereri legale sau în cazul în care compania poate demonstra că are motive legitime convingătoare pentru prelucrare, care depășesc interesele, drepturile și libertățile individului.
În conformitate cu articolul 77 din Regulamentul general privind protecția datelor, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în statul membru de reședință, locul de muncă sau o presupusă încălcare a protecției generale a datelor Regulament. În acest scop, în Romania, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro.
Dacă o persoană face o cerere referitoare la oricare dintre drepturile enumerate mai sus, compania noastră va lua în considerare fiecare astfel de solicitare, în conformitate cu legile și reglementările aplicabile privind protecția datelor.
Persoanele vizate au dreptul să obțină, pe baza unei cereri adresate în scris companiei, care este direcționată către responsabilul de protecția datelor, și după verificarea cu succes a identității lor, următoarele informații despre propriile date personale:
O copie a informațiilor va fi furnizată persoanei solicitante în mod gratuit (nu se percepe nici o taxă de administrare pentru examinarea și/sau respectarea unei astfel de cereri.). Totuși, compania poate impune o "taxă rezonabilă" pentru a se conforma cererilor de copiere și replicare a acelorași informații, în cazul unor solicitări succesive din partea aceleiași persoane într-un anumit interval de timp. În cazul în care o cerere este vădit nefondată, excesivă sau repetată, se va percepe – de asemenea - o taxă rezonabilă. Toate taxele se vor baza pe costul administrativ al furnizării informațiilor.
Toate cererile primite pentru accesarea sau rectificarea datelor cu caracter personal vor fi direcționate către responsabilul de protecția datelor, care va înregistra fiecare solicitare în momentul primirii acesteia. Răspunsul la fiecare solicitare va fi furnizat în termen de 30 de zile de la primirea cererii scrise din partea persoanei vizate. În cazul unor solicitări complexe, perioada de răspuns va fi prelungită cu încă o lună. Persoana fizică va fi informată cu privire la această prelungire și va primi o explicație a motivului pentru care este necesară extinderea, în termen de o lună de la primirea cererii.
Dacă responsabilul de protecția datelor nu poate răspunde în totalitate la cerere în termen de 30 de zile, acesta va furniza - totuși - următoarele date persoanei vizate sau reprezentantului legal autorizat în termenul specificat:
În cazul în care o cerere este vădit nefondată sau excesivă, compania are dreptul de a refuza să răspundă cererii. Persoana fizică va fi informată cu privire la această decizie și la raționamentul care stă la baza acesteia, precum și dreptul de a se adresa autorității de supraveghere și de a utiliza căi de atac disponibile în termen de o lună de la refuz.
Trebuie menționat faptul că pot apărea situații în care furnizarea informațiilor solicitate de către o persoană vizată ar dezvălui date personale despre o altă persoană. În astfel de cazuri, informațiile trebuie redactate sau netransmise, după cum este necesar sau adecvat, pentru a proteja drepturile respectivei persoane.
În cazul în care solicitați acces la informațiile dvs., suntem obligați prin lege să folosim toate măsurile rezonabile pentru a vă verifica identitatea înainte de a face acest lucru.
Aceste măsuri sunt concepute pentru a vă proteja informațiile și pentru a reduce riscul de fraudă de identitate, de furt de identitate sau de acces general neautorizat la informațiile dvs.
În cazul în care dispunem de informații adecvate despre dvs., vom încerca să verificăm identitatea dvs. utilizând aceste informații. Dacă nu este posibil să vă identificăm pe baza acestor informații sau dacă nu avem informații suficiente despre dvs., este posibil să solicităm copii sau certificate ale unor documente pentru a vă putea verifica identitatea înainte de a vă putea oferi accesul datele dvs.
Vom putea confirma informațiile exacte de care avem nevoie pentru a vă verifica identitatea în circumstanțele dvs. specifice dacă și când faceți o astfel de solicitare.
"Date personale sensibile" sunt informații despre un individ care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, credințele religioase sau filosofice sau calitatea de membru al unui sindicat, informațiile genetice, informațiile biometrice în scopul identificării unice a unui individ, informațiile privind sănătatea sau informațiile privind viața sexuală sau orientarea sexuală a unei persoane fizice.
Nu colectăm cu bună știință sau în mod intenționat informații personale sensibile de la persoane fizice și trebuie să nu ne trimiteți informații personale delicate.
Dacă, totuși, ne transmiteți din greșeală sau în mod intenționat informații personale sensibile, veți fi considerat că ne-ați dat în mod explicit consimțământul să procesăm informațiile personale sensibile în conformitate cu articolul 9 alineatul (2) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor. Vom folosi și procesa informațiile dvs. personale cu caracter sensibil în scopul ștergerii acestora.
Deoarece ne pasă de siguranța și confidențialitatea copiilor online, nu contactăm cu bună știință sau nu colectăm informații de la persoane cu vârsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informații de orice fel de la persoane cu vârsta sub 18 ani.
Este posibil să primim informații referitoare la persoane care nu au împlinit vârsta de 18 ani prin fraudarea sau înșelăciunea unui terț. Dacă suntem înștiințați despre acest lucru, de îndată ce vom verifica informațiile, atunci când legea cere acest lucru, vom obține imediat consimțământul parental adecvat pentru a utiliza aceste informații sau, dacă nu putem obține consimțământul părinților, vom șterge informațiile de pe serverele noastre. Dacă doriți să ne anunțați primirea de informații despre persoanele cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să faceți acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa office@afconsulting.ro.
Persoanele fizice pot înainta, în scris, plângeri cu privire la prelucrarea datelor lor personale.
O investigație a plângerii formulate va fi efectuată doar în măsura în care este adecvată în funcție de cazul specific reclamat. Responsabilul de protecția datelor personale va informa persoana vizată cu privire la progresul și rezultatul plângerii, într-un termen rezonabil.
Dacă problema nu poate fi soluționată prin consultare între persoana vizată și companie, atunci persoana vizată poate, la alegere, să solicite căi de atac prin mediere, arbitraj obligatoriu, litigiu sau prin plângere către ANSPDCP:
Adresă: B-dul Magheru 28-30, Sector 1, BUCUREŞTI
Date de contact: Tel. +40 21 252 5599, Fax +40 21 252 5757, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro, Website: http://www.dataprotection.ro/
Pentru orice informații suplimentare sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să să contactați Ofițerul nostru de Protecția Datelor (DPO):
E-mail: office@afconsulting.ro
Telefon: 0747/122.001
Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.
Modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate
În cazul în care efectuăm modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate, vom actualiza Politica de confidențialitate cu o nouă dată efectivă menționată la începutul acesteia. Prelucrarea informațiilor dvs. va fi guvernată de practicile stabilite în noua versiune a Politicii de confidențialitate de la data efectivă a acesteia.
Modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau a scopurilor pentru care procesăm informațiile dvs.
În cazul în care efectuăm modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau intenționăm să utilizăm datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial, vă vom notifica prin e-mail (dacă este posibil) sau prin publicarea unui anunț pe site-ul nostru web.
Vă vom furniza informațiile despre modificarea în cauză și despre scopul și orice alte informații relevante înainte de a ne utiliza informațiile dvs. pentru noul scop.
Ori de câte ori este necesar, vom obține consimțământul dvs. prealabil înainte de a utiliza informațiile dvs. într-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial.
Politica de utilizare a Cookie-urilor
Aceasta politica reglementeaza utilizarea cookie-urilor atunci cand accesati website-ul www.afconsulting.ro si navigati in cadrul acestuia.
Ce sunt Cookie-urile?
Fisierele cookie sunt fisiere text mici trimise de serverul unui site web catre un navigator web (web browser: Chrome, IE, Firefox, Opera), memorie RAM sau unitate de hard disk, la momentul accesarii initiale a website-ului si apoi stocate acolo.
Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet „pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard drive-ul utilizatorului).
Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existenta a unui cookie este determinata; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator revine pe website-ul asociat webserverului respectiv.
Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet.
Poti afla mai multe despre cookie-uri accesand website-ul www.allaboutcookies.org.
Scopul Cookie-urilor
„Cookie”-urile joaca un rol important in facilitarea accesului si livrarii multiplelor servicii de care utilizatorul se bucura pe internet, cum ar fi:
Durata de viata a unui cookie
Cookie-urile sunt administrate de webservere. Durata de viata a unui cookie poate varia semnificativ, depinzand de scopul pentru care este plasat. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singura sesiune (cookie-uri de sesiune) si nu mai sunt retinute odata ce utilizatorul a parasit website-ul si unele cookie-uri sunt retinute si refolosite de fiecare data cand utilizatorul revine pe acel website (cookie-uri permanente). Cu toate aceste, cookie-urile pot fi sterse de un utilizator in orice moment prin intermediul setarilor browserului.
Cookie-uri pe care le folosim
Folosim cookie-uri pe acest website pentru a te putea face distinctie intre utilizatori, pentru a asigura unele din functionalitatile acestui website, respectiv pentru a analiza interactiunea utilizatorilor cu website-ul.
Cookie-urile pe care le folosim nu stocheaza nicio informatie personala pe baza careia poti fi identificat. Aceste cookie-uri ne permit sa furnizam servicii mai bune prin intermediul website-ului nostru. Ele sunt strict necesare pentru functionarea adecvata a website-ului.
Cookie-urile pot fi clasificate dupa cum urmeaza:
In functie de valabilitatea lor, cookie-urile sunt clasificate astfel:
Anumite sectiuni de continut pot fi furnizate prin intermediul unor terte parti. Acestea se numesc „third party cookies” pentru ca nu sunt plasate de proprietarul website-ului.
Securitate si probleme legate de confidentialitate
Cookie-urile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate si nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi.
Cookie-urile pot fi totusi folosite pentru scopuri negative. Deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, cookieurile pot fi folosite ca o forma de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt constiente de acest fapt si in mod constant marcheaza cookie-urile pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.
In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.
Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se stie ce eventuale probleme pot crea cookieurile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit in mod constant in ambele sensuri informatii intre browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate.
Desi foarte rar, acest lucru se poate intampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata).
Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookieurilor pe servere. Daca un website nu solicita browserului sa foloseasca doar canale criptate, atacatorii pot folosi aceasta vulnerabilitate pentru a pacali browserele in a trimite informatii prin intermediul canalelor nesecurizate. Atacatorii utilizeaza apoi informatiile in scopuri de a accesa neautorizat anumite site-uri. Este foarte important sa fiti atenti in alegerea metodei celei mai potrivite de protectie a informatiilor personale.
Sfaturi pentru o navigare sigura si responsabila, bazata pe cookie-uri
Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookieuri, acestea sunt aproape inevitabile. Dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.
Iata cateva sfaturi care va pot asigura ca navigati fara griji insa cu ajutorul cookie-urilor:
Multe dintre atacurile bazate pe cookies se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor.
Cookie-urile sunt pretutindeni si nu pot fi evitate daca doriti sa va bucurati de acces pe cele mai bune si cele mai mari site-uri de pe Internet – locale sau internationale. Cu o intelegere clara a modului lor de operare si a beneficiilor pe care le aduc, puteti lua masurile necesare de securitate astel incat sa puteti naviga cu incredere pe internet.
Dezactivarea / Blocarea Cookie-urilor
Cele mai multe tipuri de navigatoare web permit blocarea majoritatii tipurilor de cookie-uri (cu exceptia celor esentiale, de tip Flash), inclusiv a cookie-urilor esentiale. Precizam ca daca sunt blocate toate cookie-urile, anumite componente si functii ale website-ului pot fi afectate.
Daca nu ai blocat cookie-urile din setarile navigatorului web pe care il folosesti, in momentul in care accesezi website-ul, sistemul nostru va emite cookie-uri.
Astfel, poti permite, bloca sau elimina cookie-urile instalate pe dispozitivul tau prin modificarea setarilor browser-ului web pe care il folosesti:
Google Chrome
in Google Chrome, utilizatorul are control deplin asupra utilizarii cookie-urilor. Ca setare de baza, toate cookie-urile sunt permise, dar poti ajusta aceste setari. Daca, in pagina in care navighezi, sunt setate cookie-uri, atunci in bara de navigare apare o iconita care indica folosirea cookie-urilor.
– Acceseaza menu-ul Chrome
– Selecteaza “Settings”
– Click “Show advanced Settings”
– in sectiunea “Privacy”, click “Content settings”
– Selecteaza optiunea “Block data definition by sites”
– Poti schimba setarile privind folosirea cookie-urile in sectiunea “Cookies”:
Pentru mai multe informatii privind setarile cookie-urilor in Google Chrome, acceseaza: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=es&answer=95647 .
Microsoft Internet Explorer
– Click menu-ul “Tools” si alege optiunea “Internet Options”
– Selecteaza tab-ul “Privacy”
– Muta bara in sus unde vei vedea setarea “Block all Cookies” (blocheaza toate cookie-urile)
Pentru mai multe informatii privind setarile cookie-urilor in Internet Explorer, acceseaza: https://support.microsoft.com/es-es/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies .
Mozilla Firefox
– Click menu-ul “Tools”
– Selecteaza “Options”
– Click pe iconita “Privacy” aflata in partea de sus
– in sectiunea “Cookies” dezactiveaza “Accept cookies from sites”
– Click “OK” pentru a salva modificarile si inchide
Pentru mai multe informatii privind setarile cookie-urilor in Mozilla Firefox, acceseaza http://support.mozilla.org/es/kb/habilitar-y-deshabilitar-cookies-que-los-sitios-we .
Safari
– Click “Edit”
– Selecteaza “Preferences”
– in partea de sus a barei, selecteaza iconita “Privacy”
– in sectiunea “Accept Cookies” selecteaza “Never”
Pentru mai multe informatii privind setarile cookie-urilor in Safari, acceseaza http://support.apple.com/kb/ph5042 .
Modificarea politicii privind cookie-urile
Este posibil sa modificam uneori aceasta politica. in cazul unei astfel de modificari, noua politica privind cookie-urile va fi postata pe website.